Wednesday, May 26, 2010

Perlukah aku tunjuk yg aku dalam kesusahan?

hmmmm....perlukah aku tunjuk yg aku dalam kesusahan?aku rase klu aku asek mengadu aku dalam kesusahan orang pun muak dengar,jd lebih baik diam saje..aku bleh nk luahkan kesusahan aku tp bkn semua...xkan aku nk wat muke taik jek setiap hari pada hubby dan anak aku dorang pon xnak tgk muke aku mcm tu...setiap manusia ade dugaannye kite terima seadanya,klu xrase susah bile kite nk hargai ape yg kite ade skang? setiap owg akan melalui kesusahan...event skang hidup aku mmg ade masalah tp aku tetap kna hadapi mmg kadang2 aku akan rase tension,sebel dan macam2 lg...masalah tetap ade cume kite perlu menanganinye...


p/s: ndok kite same2 ade masalah i harap u sbr k,i pon susah tp i xleh nk tunjuk kesusahan i pd u,hubby n anak i sbb i xnak tambah kesusahan korang...

No comments: