Friday, June 11, 2010

AWARD UNTUK BELOVED FOLLOWERS

jeng...jeng...jeng!!!! award untuk semua FOLLOWERS aku,terima la award neh okehhhh aku ikhlas bg neh walaupon aku neh baru jek blajo2 nk berblog aku cuba jugak untuk wat award neh tuk korang2 yg terhebat!! sila la beri tunjuk ajar ku sifu pd aku yg newbie neh okeh! sila amik award masing2 klu korang mmg followers terhebat aku!! n jawab tag neh!

TAG
  1. panggilan dalam family
  2. berapa jam ngadap laptop sehari
  3. 3 warna kesukaan
  4. siapa kawan baik anda
  5. apa yg paling anda suka buat bila tengah tension
  6. apa name bf/gf anda
  7. berikan 5 orang yg paling anda sayang
  8. berikan 10 perkara yg selalu anda buat
  9. berikan 21 perkara tentang anda
  10. sila tagkan pada 5 rakan anda yg lain yg korang rase dorang neh pon terhangit!
huhuhuhu tu jek wat mase skang...nant2 aku akan wat yg lebih mencabar wakakakakaka!!! jgn lupa jwb tag n amik award terhangat korang okehhhh....


p/s: sesiape yg da amik sila comment ade hadiah misteri tuk korang hanye 20 owg terawal

8 comments:

qimiqa said...

yeeeha....
iqa org pertama...
yes.. nie kire adiah bzday lah nie...
blew nk smpai umh adiah misteri nie kak ku cyg??
hehehe
x sbar nie

Eija said...

tunggu ye.....nanti email add umah okkehh

Jue_Da (^_^) said...

ohhh!! sy Owg kE-2 ker??? lmbat sket rePly cz kms Umah tdiii...kta dpt gak x??? hehehehe

Eija said...

sure dapat la thanks eh jue :) tinggu ek

aKuSayangKo said...

err... da buat ndok.. sila la anta free gift 2 ok!! err

Eija said...

free gift anda akan dipos rabu neh

tiefazatie said...

salam kak eija..
ifa pun dah wat n3 khas utk kak eija..
leh la dpt gak hadiah misteri nie??
hihi..

http://tiefazatie.blogspot.com/2010/06/awardfrom-sis-eija.html

tq!

~pr!nces$_L.!.e.Y.a~ said...

hye..im ur new follower...
lia ni kwn iqa..
bwu je jengok2 blog akak...
nice blog anyway...
^o^