Friday, June 25, 2010

tag Contest Mata Menawan

mata aku yg menawan hahahaha
harap2 aku leh la menang yeaaaaa!!!!


neh le tuan punye contest tu huhuhhuhuh
fatencumyl jum kite join aku td telah di tag oleh Jue

wah menawan ye jelingan mate Jue :)
huhuhuhu aku pun try le tp ade tag okehhhh neh syarat nk join :

1. wajib menjadi follower blog fatencumyl.blogspot.com /
2. pastikan gambar anda seorang sahaja (kalau ada gambar orang lain tak boleh) /
3. pastikan 1 gambar je taw...
4. pastikan nampak mata anda ye. tak kesah la gambar tu edit ke tak janji nampak mata (nama pun contest mata menawan kan) /
5. letakkan banner contest di atas kat sidebar blog korang :) /
6. sediakan 1 entri khas tentang contest ni dan tag kawan anda minimum 2 orang.maximum suka hati.
7.contest ini berakhir pada 31 julai 2010.
8. selepas dah join contest ni tinggalkan link anda di ruangan komen entri contest mata menawan ni.serta link referral anda :)
entry aku da wat skang aku tag kan pa
dan
amik ye kawanku....jum kite support contest yg menawan neh


4 comments:

Anonymous said...

lieya pown ada tag kak...huhuhu
xtgk ea??? :P

Kiss... Kuss said...

gamba i suma mata juliang arrrrr
hohahahaha

Eija said...

lieya nanti akak amik yeee

JueHasrul said...

hahahaha......kita tgk mate spe yg shantek...hahahaha