Monday, July 19, 2010

ASSALAMMUALAIKUM...

feri

neh IC P.Ramlee

kenangan yg xpernah luput diingatan kite semua


neh adik pompuan yg ke-3 punye family
2orang anak da...


yg neh adik pompuan bawah pd aku anak sorang je 10 taun kawen
bru dapat anak,yg sorang tuh anak angkat die..but we love him so much!


mymum n sibling


my anak buah tg gemuk!


depan umah P.Ramlee


me n encik hubby


posing....


my beloved mummy dgn ujie


anak buah yg pertama very the nakal but i love him!!
Mohd Danish Haikal


the nakal boyz


mymum yg kecapekan...sian mak...


da mcm kembo dorang neh


my beloved family..
miss u allz...


huishhhhh.....sejak aku bercuti dr beblog neh pale aku wengggg sket la,beku mcm ais dlm esbox tuh! ape citer pon aku xtau hehehehehe...aku nk konsi cite aku dan family aku,awal bulan hari tuh family aku dr Klang dtg umah aku syokkk gilerrr ruh umah aku dorang dtg mlm khamis tuh pai sini kul 4.30 pg,dorang dtg naik ketapi saje2 nk merase naik ketapi katanye....aku rase seronok skali dorang dtg sini ye la...aku kan duk jauh dr dorang jarang sgt berjumpe...bile da jumpe rase xnak bg dorang balik jek huhuhhuhuhuu :( sedih tol dorang da balik,tp ape pun aku bersyukur sbb dorang da selalmat sampai dan balik ALHAMDULILLAH.....bile la nk jumpe mak aku dgn \adik beradik aku lg huuuuuu windu sehhhhhh,selame dorang sini kiteorang sempat pusing2 penang cr buah pale,jalan2 kt padang kota pekena angin laut,g umah P.Ramlee huuuu cedihnye hp aku jatuh toilet....ilang semua2 num kawan2 aku!!

2 comments:

tiefazatie said...

bestnye kak...happy family..=)

alawiah raji said...

bestnya dpt jejalan dgn family