Saturday, September 18, 2010

suram....

salam...
dah lame beno aku x megupdate blog...maken lame maken malas
ntah hape hantu yang ade kt lam paleotak aku neh pon aku xtau....
cerita pasal raya tahun neh....adelah yang paling xmeriah bg aku...tp aku tetap bersyukur padaNya
sebab aku masih boleh merase blan ramadhan dan syawal hingga kini...alhamdulillah
sekali lagi tahun neh aku xdapat nk bersama keluarga terCINTA..beraya dgn keluarga mentua xsama dgn keluarga sendiri...tp dorang mmg layan aku mcm keluarga...cuma aku jek..alahai korang pon akan rase ape yg aku rase neh if korang kt tempat aku....
tahun neh aku beraya dirumah aku sendiri baru kelam kabut dibuatnye mane nk memasak nk ngemas fuhhhhhh!! seb baik encik hubby sudi menolong walaupon aku terdengar rungutan heeeee :)
aku neh sebenarnya malas nk type byk2 jap lagi mula la aku pening kepala hahahahahaha alasan kemalasan! nanti la aku sambong ag..tetibe mate mula mengantok yg amat! mulut neh asek menguap jek pai nk koyak da hahahahahaha bye all will be continue.........

No comments: