Tuesday, April 27, 2010

Misi mencari rumah

Hari neh aku g pos barang kawan aku yg aku pos minggu lepas kt alamat adik aku huhuhuuhu sengal jek anta salah alamat gonjol tol! heheheheheh settle ngepos aku g pusing2 taman kot2 ade rumah tuk disewa dgn harga berpatotan dgn aku yg mengaggur :)
cari punye cari dapat satu umah....sebenarnye da berminggu cari eheeee...bln 5 neh aku nk pindah gak,sbb nk belajo hidup berdikari, da nk dekat 2 taun duduk ngan mentua...lama tuh...maken lame rase xberape nk selesa la plak....so aku berkeras gak nk pindah bulan 5 neh....owner umah plak mcm xsabar2 nk suh aku pindah asek call bile nk bayar deposit?bile nk masuk rumah?bile nk jumpe?bile nk sign surat perjanjian...adeh mcm2 ag soklan BILA die bg kt aku...sabar ye tuan umah...eheeee
aku pon xcited nk pindah gak tp encik suami kate nanti la...jgn gelojoh le...ape le...die gelojoh xpe lak heeeee adehhhhhh kawanku ku megharap pertolonganmu....

No comments: