Wednesday, April 28, 2010

My item~


dulu2 rambot aku slalu gugur n nampak le kulit kepala aku sket....mcm2 syampoo aku gune same gak totap gugur...syampoo yg gune jari pon boleh aku da try xngam gak ngan kepale aku neh...tp aku xterok sgt le...paling teruk keguguran ialah encik hubby...hehehehehehe~ tiap2 hari duk ngadap cermin tgk rambot die .....sian die ..takot kepale die botak kiteorang pon servey le farmasi tuk cr produk hentikan keguguran....encik hubby neh plak pemalu nk bertanye aku le yg jd tukang tanye....satu hari tuh ade la kawan aku promote satu jenama....Himalaya Herbal 2minggu pakai da leh nampak anak rambot encik hubby mule naik...kemain ag die happy,aku pon pakai gak masalah keguguran pon da xde,mmg elok la syampoo neh encik hubby pakai dgn hair revival nk bg rambot kuat...korang try le

No comments: