Monday, May 17, 2010

kita minum duluuuu

aku punye strawbery yg coklst tuh encik hubby punye mug tuh berebut dgn encik hubby tp mestila aku yg dapat wakakakakakakakaka




haluuuuuu...selamat malam allz heee sengeh2 dulu,td aku dgn encik hubby balik kg tgk mentua aku yg aku xjumpe selame 2 hari maklum le encik hubby kan bz jek xde mase nk bwk....pai jek kg aku tgk mentua aku sibuk dgn ayam2nye..haa...neh aku nk bgtau mak mentua aku neh mmg suke bela ayam...die bleh bercakap dgn ayam tauuu...dulu mase mule2 kawen aku selalu dgr mentua aku neh nyembang..kdg2 aku terperasaan mak mentua aku neh berckp dgn aku tp bkn ropenye mentua aku bercakap dgn ayam2 die hiks! apa la mak neh dgn ayam pon leh nyembang, owg2 kampung panggil mak mentua aku Halimah Ayam ekekkekekekeke, balik dr kampung singgah jap supermarket huhuhuhu korang tau aku beli ape? neh haaaa

No comments: