Friday, May 21, 2010

wah!

salam...morning ehhhh..wah! xsangka aku neh posting yg ke-101 huhuhuhu da byk yg aku post entry...ntah pape la yg aku merepek huuuu tp xpe selagi paleotak aku neh leh merepek aku akan merepek,sok2 klu da xleh merepek aku makan jek kerepek wakakakakakakakaka! hari neh aku ade byk agenda nk wat huuuu alaaaa agenda aku lam umah neh jek xde maknenye aku nk kuar g pizza or shopping huuuuu xdapek de....tp aku nk))))) seperti biase aku akan melayan kerenah bambam yg nakal dgn sore aku yg lantang neh uwaaaaaakakakakakaka owg seblah pon bingit dgr sore aku tiap2 hari,pastu aku akan memasak tuk encik hubby huishhh demanding ar die skang suh aku masak serupa mcm kt kedai adoiiiii nobody perfect la dear....mane leh nk same rasenyenye...mesti la lain sket dr kedai bengkek jek aku!!!! dulu xde pon camneh! mengada tol!!! tp aku akan try gak wat buat suamiku yg terchenta cheeewahh!!! kepoyoan terserlah doooo
suudaaaaaahhhhhh aku da mule merepek mak kabeh neh! keje lom settle mase berlalu terlalu pantas dan aku kena tuntas! ok2 aku benti jap nant2 aku pk lg ape yg aku nk merepek pasneh da~

No comments: