Tuesday, May 18, 2010

Selamat Pagi Cinta!

salam,
selamat pagi sumeeeee wah!poyo lg aku neh! wakakakakakakaka! hari neh aku bgn pukul 5.30 pg..encik hubby suh aku masak pg2 nk breakfast kt umah katenye...huuu encik hubby kate da bosan makan luar jek! aku pon bgn le terkebil2 masak tuk encik hubby..alaaaa aku wat sambal ikan bilis dan telor dadar jek senang weh! seb baik le encik hubby neh bkn jenis cerewet...tp kadang2 tu ade gak cerewetnye....hahahahahaha pas neh nk mandi2 encik hubby seblom g keje kena g pasar dulu wokey! hmmmmm...hari neh xtau nk masak ape laaaaaa weh korang bg cadangan nk masak pe hari neh?! sok2 korang da kawen jd surirumah sepenuh mase korang mesti pening nk masak pe hari2 mcm aku neh!xkan hari2 nk masak yg same jek haaaaaa jd isteri neh kena la kreatif,tp hari neh aku xtau nk masak pe laaaa

No comments: