Monday, August 9, 2010

BEAUTIFUL EYES CONTEST BY NJ-LENS

aku nk join contest neh plak harap2 leh le menang coz rasenye da cantik da mate aku neh huhuhuhuhuhu contest neh NJ-LENS senang jek korang cume perlu :
  1. jd follower NJ-LENS
  2. linkkan dan letak banner NJ-LENS kt blog korang
  3. amik gambar korang dgn mate yg cantik xkai lens or pakai diterima
  4. wat entry pasal contest neh
  5. letak banner disidebar
  6. da join sila tinggalkan link diruang ini
senang kan so pe lg meh kite join..aku mamg suke kai lens...nk pulak hadiah die nanti adalah Geo lens dgn kiut hello kitty case wahhh!!!! aku suke ko.... neh pix aku dgn mate paling cantik hahahaha


beautiful eyes :)

3 comments:

tiefazatie said...

wah..pulun join kontest ek sis..chaiyok2..=)

Eija said...

HUHUHUHU NK IKOT MCM IFA LA...BEST DAPAT HADIAH :) SAJE2 TRY JOIN DR XDE ENTRY

CIK TOM said...

Rajinnye join contest...Good luck!!