Wednesday, August 11, 2010

POSTING

salam....aku da pon siap pos GA pd pemenang yg juin GA aku cume mamalyna jek blom sbb aku blom dpt respon dr mamalyna....yg lain2 tuh tunggu jek la ekkkk....aku hari neh rase xberape nk sedap badan..tp xbermakna aku xpose okeh.....ok le aku harap korang terima la GA aku tu..aku ikhlas bg sbb tu tanda persahabatn kite berblog...

4 comments:

tiefazatie said...

alhamdullilah..tq kak mieza...take cre ye...rindu bambam ek..=)

Tomato Gurl's Life said...

thanks ye eija...puasa jgn xpuase..hehe

::Mamalyna:: said...

mieza, sori sangat2, baru tau menang giveaway, saya bz pindah ofis, tak sempat nak jenguk blog kengkawan...saya email sekarang yer..

alawiah raji said...

tq awk...tak kisah apa2 pun saja suka2 bercontest ni...selamat bposa ya